Følge din ordrestatus
Du skal have dit ordrenummer og den e-mail-adresse, der er brugt til den pågældende ordre.
Klik her for at spore din ordrestatus.

< Back

Sporing af din forsendelse
Hvis du har spørgsmål om din bestilling, kan du kontakte vores kundeserviceteam via e-mail på: bestilling@allposters.com.

Vores kundeserviceteam vil svare så hurtigt som muligt

< Back

Salgsbetingelser
Nærværende salgsbetingelser gælder for alle tilbud fremsat af Art & Allposters International B.V., alle ordrer afgivet af dig og alle aftaler indgået mellem os vedrørende de produkter og ydelser, der tilbydes på dette websted.

Returret
Vi forpligter os til at levere kvalitetsprodukter og giver 100 % tilfredshedsgaranti.

Forkerte eller beskadigede varer (fotoretur):
Hvis vi har sendt en forkert vare, eller hvis din vare er beskadiget eller i dårlig stand ved modtagelsen, skal du blot sende en e-mail med et digitalt foto af den pågældende vare og den forsendelsesemballage, varen ankom i, til os på returvarer@allposters.com. Oplys følgende i e-mailen: ordrenummer, forsendelses-ID eller varenummer, en kort beskrivelse af årsagen til returneringen samt om du ønsker ombytning eller refundering. Du bedes sende din e-mail inden for 30 dage, efter at du har modtaget varen. Din henvendelse bliver behandlet inden for 48 timer, og du vil modtage en e-mail med besked om, at ombytningsvaren er ved at blive fremstillet, eller at refunderingen er sat i gang. Hvis du har valgt refundering, får du refunderet den fulde pris for varen samt alle forsendelsesomkostninger.

Andre former for returnering:
Hvis du har modtaget en ordre i god stand, men har fortrudt dit køb, er det ikke noget problem. Du kan sende en vare retur inden for 30 dage efter modtagelsen og få refunderet varens fulde pris.

Hvis du inden for 14 dage efter modtagelsen giver os besked om, at du har tænkt dig at returnere en vare, kan du muligvis også få refunderet forsendelsesomkostningerne. Forsendelsesomkostningerne er det beløb, du har betalt for levering af varerne til den leveringsadresse, du har angivet (dog ikke eventuelle ekstraomkostninger som følge af, at du har valgt en anden leveringsmetode end standardlevering). Vi refunderer ikke forsendelsesomkostninger for servicerede varer, som alle er specialfremstillede på bestilling. Servicerede varer omfatter alle indrammede varer, lærreder, billeder på akryl, billeder på metal, loftskunst og/eller produkter i kategorien Dine fotos på lærred [eller Mine fotos]. Du er kun berettiget til refundering af forsendelsesomkostninger (hvor det er relevant), hvis du sender varerne retur inden for 14 dage, efter at du har anmodet om refundering.

Ved returnering af varer bedes du pakke varen/varerne i det oprindelige rør eller den oprindelige æske/kasse samt udfylde og vedlægge den returformular, som du finder på bagsiden af pakkelisten, der fulgte med din ordre. Du kan også meddele os pr. post, fax eller e-mail, at du har tænkt dig at returnere en vare. Hvis du gør det, bedes du oplyse dit navn, din adresse, din e-mailadresse, dit telefon- og mobilnummer samt dit ordrenummer, forsendelses-ID og/eller varenummer. Vi anbefaler også, at du skriver en kort beskrivelse af årsagen til returneringen.

Bemærk: Du er forpligtet til at dække de direkte omkostninger til returnering af varer. Vi anbefaler på det kraftigste, at du returnerer din vare via en sporbar metode. Hvis du returnerer en vare, der normalt ikke kan sendes retur med postvæsenet, afholder du stadig omkostningerne til returnering. Tabellen herunder viser et rimeligt skøn over returomkostninger:

Varetype Emballagetype Returomkostninger (skøn)
Plakat/T-shirt/Blikskilt/Andre mindre varer Rør/Foret kuvert/Lille æske DKK 56,00 - DKK 239,00
Vægplakat Stort rør DKK 101,00 - DKK 284,00
Lille ramme/Serviceret vare Æske til lille ramme (maks. ca. 70 cm x 60 cm x 5 cm) DKK 101,00 - DKK 284,00
Papfigur/Mellemstor ramme/Serviceret vare Æske til mellemstor ramme (maks. ca. 90 cm x 70 cm x 8 cm) DKK 104,00 - DKK 336,00
Stor ramme/Serviceret vare Æske til stor ramme (maks. ca. 105 cm x 80 cm x 10 cm) DKK 261 - DKK 373,00

Vi har returcentre i en række lande – vælg det, der er nemmest for dig:
United Kingdom
Art & AllPosters (returns)
c/o Laser Transport International Ltd
Lympne Distribution Park
Hythe, Kent, CT21 4LR
United Kingdom
Germany
Art & AllPosters (Rücksendungen)
p/a Egetra
Herrenpfad-Süd 40
D-41334 Nettetal
Tyskland
France
Art & AllPosters (Retours)
p/a Egetra S.A. Transports International
3/5, rue Marc Seguin
95194 Goussainville Cedex
Frankrig
The Netherlands
Art & AllPosters (Returns)
De Voorde 40
5807 EZ Oostrum
Nederlandene

Refunderinger
Refundering sker via samme betalingsmetode, som du brugte, da du købte varen. Der vil ikke blive opkrævet gebyrer i forbindelse med denne form for refundering. Medmindre du bruger fotoreturneringsmuligheden, forbeholder vi os retten til ikke at refundere beløbet før datoen for vores modtagelse returvarerne eller før datoen, hvor du giver os bevis på, at du har sendt varerne retur, alt efter, hvilken af disse datoer der kommer først.

Ombytning
Hvis du har modtaget en ordre i god stand, men gerne vil bytte den til en anden størrelse eller en helt anden vare, bedes du sende din vare retur med anmodning om refundering som beskrevet ovenfor under “Andre former for returnering” og derefter afgive en ny ordre.

< Back

Kontakt os

E-mail:

Ordre- & kundeserviceforespørgsler: bestilling@allposters.com
Brug denne adresse, hvis du som kunde har spørgsmål vedr. en bestilling eller om, hvordan du bestiller.

Forretningsudvikling: erhverv@allposters.com
Brug denne adresse, hvis du som kunde har spørgsmål vedr. en bestilling eller om, hvordan du bestiller.

Feedback/forslag: forslagdk@allposters.com
Brug denne adresse, hvis du har feedback til AllPosters.dk. Forslag er altid velkomne.

Markedsføring:
marketing@allposters.com
Brug denne adresse, hvis du vil drøfte et forslag om markedsføring, forretningsudvikling eller vores program for associerede. Send ikke fortroligt eller ophavsretligt beskyttet materiale.

Salg: merchandising@allposters.com
Brug denne adresse, hvis du er produktleverandør, som ønsker at kontakte vores salgsteam. Hvis du er ny leverandør, bedes du sende et katalog til 'Salgsafdelingen' på adressen nedenfor.

Program for associerede: afdelinger@allposters.com
Brug denne kontaktperson, hvis du har spørgsmål vedrørende vores program for associerede, som er førende i branchen.

Virksomheds- og handelsprogram: erhverv@allposters.com
Brug denne kontakt, hvis du er virksomhedskunde og har brug for supermarkedshandel og konkurrencedygtige priser.

Post:

Betaling med check:
Order Processing
AllPosters.com
P.O. Box 742124
Los Angeles, CA 90074-2124
USA

Returnering:

Art & AllPosters (returns)
c/o Laser Transport International Ltd
Lympne Distribution Park
Hythe, Kent, CT21 4LR
United Kingdom


Art & AllPosters (Rücksendungen)
p/a Egetra
Herrenpfad-Süd 40
D-41334 Nettetal
Tyskland


Art & AllPosters (Retours)
p/a Egetra S.A. Transports International
3/5, rue Marc Seguin
95194 Goussainville Cedex
Frankrig


Art & AllPosters (Returns)
De Voorde 40
5807 EZ Oostrum
Nederlandene

Telefon:

Virksomhedens hovedkontor
Firmatelefon +1 (510) 879-4700
Firmafax (510) 588-3915


Kundeservice Amerika
På engelsk
Amerikanske kunder(Gratis): +1(888)654-0143
Andre internationale kunder: +1(919)277-2172
På spansk
Amerikanske kunder(Gratis): +1(866)707-7709
Andre internationale kunder: +1(919)597-7014
På fransk
Kunder i Frankrig: +1(919)277-2172
Canadisk fransk-talende kunder(Gratis): +1 (919) 597-7015
Andre fransktalende internationale kunder: +1(919)597-7015
Andre internationale kunder: +1(919)597-7015

Kundeservice Europa
På engelsk
Kunder i Storbritannien: +44 (0) 20 8435 6555
Kunder uden for Storbritannien: +44 (0) 20 8435 6555
På dansk
Kunder i Danmark: 78 77 01 14
Kunder udenfor Danmark: +45 (0) 78 770 114
På svenska
Kunder i Sverige: 0840 304 974
Kunder udenfor Sverige: +46 (0) 840 304 974
På fransk
Fransktalende kunder i Frankrig : +33 (0) 176 607 127
Andre europæiske fransktalende kunder: +33 (0) 176 607 127
Fransktalende kunder i Schweiz +41 (44) 595 94 01
Fransktalende kunder i Belgien +32 (9) 277 94 21
På spansk
Spanske kunder: +34 (0) 911 516 713
I Tyskland
Tysktalende kunder i Tyskland: +49 (0) 891 214 007 44
Tysktalende kunder uden for Tyskland: +49 (0) 891 214 007 44
Tysktalende kunder i Schweiz: +41 44 595 94 01
I Italien
Italienske kunder: +39 (0) 0699 268 349
Italiensktalende kunder i Schweiz +41 44 595 94 01
På hollandsk
Tlf.nr. for kunder i Holland: +31 (0) 40 - 4012042
Fax.nr. for kunder i Holland: +31 (0) 478-511014
Flamsktalende kunder i Belgien: +32 9 277 94 21

**Bemærk, at vi holder lukket på følgende helligdage:
Påske
Queensday (Holland)
Stigning
Frihedsdagen
Jul
Nytår

< Back

Mest almindelige spørgsmål til kundeservice:

Hvor er min ordre & hvordan sporer jeg min forsendelse?
Klik her for at følge din bestilling.

Sporing af din forsendelse

Hvor er mit sporingsnummer?
Pakkesporingstjenester er ikke tilgængelige for DHL WorldMail-forsendelser, fordi de leveres med luftpost til destinationslandet/-kontinentet, og håndteres derefter af det lokale postsystem.

Hvad betyder det, når min ordre viser "Behandler"?
Det kan betyde flere ting: At vi behandler din ordre vedrørende betalingsgodkendelse, at vores lagerpersonale samler, finder og pakker din ordre til forsendelse, eller at din ordre afventer ankomst af en vare, så vi kan behandle din forsendelse.
Se vores Omregner af forsendelsespris for at se ordrebehandling og leveringstider for din ordre!

Hvor sender jeg min check hen?

  1. Afgiv din ordre online, og vælg Betal via post med check eller pengeanvisning
  2. Angiv dit ordrenummer på checken. Den skal udstedes til AllPosters.dk fra en amerikansk bank og i US dollars
  3. Send betalingen til:
    Order Processing Dept.
    AllPosters.com
    P.O. Box 742124
    Los Angeles, CA 90074-2124
    USA

Hvad er forskellen mellem en plakat og et kunsttryk?
Typisk er et kunsttryk trykt på papir i en højere kvalitet, som ofte er tykkere og har mere tekstur.

Hvorfor er nogle kunsttryk dyrere end andre?
De fleste af de dyrere kunsttryk kan være en eller flere af følgende ting, hvis de ikke er i overstørrelse:

  • Signeret af kunstneren - kunstnerens signatur ses på trykket.
  • Særudgave - udgiveren eller kunstneren har frigivet et begrænset antal af hvert tryk.
  • Serigrafi - Kunsttryk, der er trykt gennem en silkestencil. Hver enkelt farve kræver sin egen stencil og trykkes med blæk i højere kvalitet.
  • Litografi - Kunsttryk, som fremstilles ved at påføre designs eller skrift med et fedtet materiale på sten, hvoraf der tages aftryk.

Hvad nu, hvis jeg ikke kan finde det, jeg søger efter?
Sørg for at gennemse afsnittet: Find et produkt.

Hvis du stadig ikke kan finde det, du søger efter, trykkes det sikkert ikke længere og er ikke længere tilgængeligt.

Hvad er en original filmplakat & en dobbeltsidet filmplakat?
Typisk trykkes de originale filmplakater kun i et begrænset oplag og er kun tilgængelige i en kort periode. Originale filmplakater er ofte dobbeltsidede—med det samme billede på begge sider.

Hvad betyder H/C, S/N og S/N/L/E?
H/C: Et genoptryk af en original plakat eller et originalt tryk. Billedet trykkes i en sort/hvid kopi, og en professionel kunstner farvelægger så billedet i hånden. Undertiden kan farver og skygger afvige en anelse fra originalen.

S/N: Et tryk, som er signeret af kunstneren, der har farvelagt trykket.

S/N/L/E: En særudgave af et tryk, som er signeret af kunstneren, der har farvelagt trykket.

Hvordan kan jeg betale for en ordre?
Under betalingsprocessen vil du få vist de betalingsmuligheder, der er tilgængelige for dig baseret på din geografiske placering. Vælg den mulighed, der passer dig bedst, og giv os de nødvendige faktureringsoplysninger, så sender vi ordren til dig så snart som muligt! Den hurtigste og mest praktiske måde at gennemføre din ordre på er ved hjælp af kreditkort.

Betal online: Kreditkort
Telefonbetaling
Betal med PayPal

Kan jeg bruge mit bank-/checkkort, hvis det har et Visa/MasterCard-logo?
Ja! Husk, at afhængigt af din bank tilbageholdes beløbet via en godkendelse af dit kort, og det godkendte beløb er ikke tilgængeligt for dig.

Hvornår debiteres jeg for min ordre?
Du betaler, når en vare sendes til dig. Hvis du bruger et bank-/debit-kort, kan der, afhængigt af dit pengeinstitut, være en fuldmagt på dit kort, som "reserverer" et beløb svarende til dit køb. Dette beløb er derfor ikke tilgængeligt for dig, og kan fremstå som "betalt" på din konto.

Accepterer I PayPal?
Ja. Vælg blot muligheden PayPal ved kassen for at betale med din PayPal-konto. Denne betalingsmulighed er kun tilgængelig for ordrer med forsendelsesadresse i USA, Australien, Canada, Frankrig, Tyskland og Storbritannien på ordrer med et totalbeløb mindre end DKK 2.050,00.

Accepterer I betaling pr. efterkrav eller elektroniske overførsler? På nuværende tidspunkt accepterer vi kun kreditkort (Visa, MasterCard, og Discover) og checks eller pengeordrer trukket fra amerikanske banker og betalbare i amerikanske dollars.

Er prisen inklusive moms? Priserne på vores hjemmeside er inklusive moms. Der skal betales moms på varer, der sælges inden for EU. Ordrer uden for EU kan være underlagt lokale skatter, importafgifter eller toldafgifter. AllPosters.dk er ikke ansvarlige for gebyrer, der opkræves af andre lande, da toldpolitikker kan variere meget fra land til land. Vi foreslår, at du kontakter dit lokale toldkontor for at få flere oplysninger. Bemærk også, at forsendelser på tværs af grænser kan være underlagt inspektion af toldmyndighederne.

Hvor lang tid tager en bankoverførsel? I de fleste lande tager det normalt 5 til 10 hverdage inden Allposters modtager din bankoverførsel. I nogle tilfælde kan det tage op til 30 dage.
Den tid, en bankoverførsel tager, afhænger af mange faktorer inklusive lokale bankprocesser.
Når vi modtager din bankoverførsel, sender vi dig en e-mail.

Hvad skal jeg gøre, hvis det tager mere end to uger at overføre mine penge? Kontroller, at du brugte det unikke referencenummer, der blev oplyst på bekræftelsessiden, og som du modtog i bekræftelses-e-mailen. Referencenummeret skal stå i overskriften på din overførsel. Vi skal bruge det for at matche din betaling til din konto. Hvis du glemte at angive referencenummeret, nummeret, du brugte, var forkert, eller du brugte det samme nummer to gange, skal du kontakte os. Du skal sende os bevis på betaling. Vi vil med glæde hjælpe dig med at finde betalingen. Hvis du brugte et gyldigt referencenummer sammen med din overførsel, skal du følge disse trin, inden du kontakter os:
1. Kontroller, at overførselsbeløbet er blevet trukket på din bankkonto. Hvis det ikke er trukket, skal du kontakte din bank.
2. Bed din bank bekræfte, at beløbet blev overført til den rigtige konto. Kontonummeret skal være nøjagtigt det samme, som du angav i dine oprindelige betalingsinstruktioner (da du genererede dit betalingsreferencenummer).

Hvad er de andre betalingsmuligheder? Klik her for at skifte betalingsmetode for bestillingen. På siden Ordrestatus skal du klikke på linket "Find Bestilling" og indtaste oplysningerne om din nye betalingsmetode.
Du kan også kontakte os ved at klikke på linket "Kontakt os". Vores kundeserviceteam står til rådighed.
Vi modtager betaling med følgende almindelige kreditkort:
Visa
MasterCard
American Express
Discover

Hvorfor kan jeg ikke indramme bestemte plakater eller tryk, som findes på jeres hjemmeside?
Trykket eller kombinationen af tryk, beskæring, passepartout og billedlister er for stor til at indramme. Vi kan kun indramme kombinationer, hvor den længste side er mindre end 114 centimeter og den mindre side mindre end 89 centimeter.
Du kan prøve at reducere størrelsen ved at:

  • Beskæring af tryk
  • Fjernelse af passepartout
  • Valg af mindre profilliste
  • Vælge mellem vores passepartouter i overstørrelse

Kan I indramme eller opspænde et tryk, som jeg har, men som ikke er købt hos jer?
Vi beklager, men denne tjeneste er ikke tilgængelig på nuværende tidspunkt.

Dette er en gave. Kan jeg tilføje et kort, og hvad nu hvis pakken ikke når frem til tiden?

Når du går til kassen får du mulighed for at angive, at der er tale om en gave, og for at skrive en personlig meddelelse. Din meddelelse bliver trykt på forsendelsesslippen, der ikke kommer til at indeholde nogle prisoplysninger. Derudover kan du benytte vores gratis e-kort. Du skal bare finde et billede på vores hjemmeside og klikke på linket "Send som gratis e-kort", så kan du vha. af denne gratis tjeneste give modtageren besked om, at der er en gave på vej!

Når jeg indrammer et billede på jeres hjemmeside, hvad betyder så Beskæring og Ingen beskæring?
BESKÆRING: Hvis du vælger at bruge passepartout, og din plakat/dit tryk har en farvet kant, er det normalt at BESKÆRE" kanten og lave passepartout til billedets kant. I så fald fjernes kanten og eventuel tilhørende tekst, hvor passepartouten stopper lige ud for billedets kant. Det betyder, at den endelige størrelse vil være mindre end de mål, der er angivet for trykket.

Passepartout til billedkant

INGEN BESKÆRING: Hvis du vælger passepartout, og din plakat/dit tryk har en farvet kant, vises kanten, og passepartouten og rammen bliver justeret til den ydre kant af det trykte papir. Det betyder, at den endelige størrelse vil være tættere på det mål, der er angivet for trykket.

Passepartout til trykkets kant

Hvordan kan jeg få at vide, hvornår min ordre forsendes?
Når din bestilling afsendes, sender vi dig en forsendelsesbekræftelse via e-mail. Hvis en sporingstjeneste er tilgængelig, inkluderer vi et sporings- eller fragtbrevsnummer i e-mailen med forsendelsesbekræftelsen (hvis du ikke modtager et sporings- eller fragtbrevsnummer, er sporingstjenesten ikke tilgængelig for din pakke). Bemærk, at bestillinger kun afsendes/leveres mandag til fredag. Leveringsestimater inkluderer ikke weekender.

Dette er en gave. Vil modtageren kunne se prisen, og kan jeg tilføje en personlig meddelelse?
Når du går til kassen får du mulighed for at angive, at der er tale om en gave, og for at skrive en personlig meddelelse. Din meddelelse bliver trykt på forsendelsesslippen, der ikke kommer til at indeholde nogle prisoplysninger. Derudover kan du benytte vores gratis e-kort. Du skal bare finde et billede på vores hjemmeside og klikke på linket "Send som gratis e-kort", så kan du vha. af denne gratis tjeneste give modtageren besked om, at der er en gave på vej!


Hvordan pakkes min bestilling ind?

Kvaliteten af din forsendelse har højeste prioritet hos os, og de materialer, vi bruger til at pakke vores produkter med, afspejler dette:

Bare rolig, hvis din ordre indeholder en kombination af disse varer, sendes de separat i passende emballage, og du bliver ikke debiteret for yderligere forsendelse.

Plakater og kunsttryk:
Rullet ind i beskyttende indpakningspapir og pakket i et paprør

Fotos på blankt papir og fotokort:
Pakket og beskyttet i en flad 23 cm x 30 cmstandardkonvolut i pap.

Dekorative spejle, overførsler til lærred, opspændte varer og indrammede varer:
Dækket af beskyttende indpakning og pakket i en solid papkasse.

Gaveindpakning:
Ved kassen kan du angive, at din bestilling er en gave, og skrive din egen gavemeddelelse. Din meddelelse vil blive trykt på forsendelsesslippen, og vi skriver ingen priser på forsendelsesslippen. Vi tilbyder på nuværende tidspunkt ikke gaveindpakning.

Hvad hvis der er et problem med min ordre? Hvordan kan jeg returnere den?

AllPosters.dk leverer kvalitetsprodukter og -tjenester, og vi garanterer 100 % for din tilfredshed!

Hvis du af en eller anden grund ikke er helt tilfreds med dit køb, kan du returnere det inden 30 dage efter modtagelsen og få en gratis erstatningsvare eller en fuld refundering af produktets pris. Se vores Salgsbetingelser angående returneringsvejledning.


Sender I til mit land?

Vi sender næsten til hele verden! Når du afgiver en ordre, kan du vælge dit land i rullemenuen på siden "Forsendelsesoplysninger", hvor du angiver dit navn og din adresse. Hvis dit land ikke er angivet, kan vi ikke sende til det sted.


Er det sikkert at bestille hos jer på internettet?

VVi garanterer din sikkerhed. For at understrege vores forpligtelse er vi blevet tilmeldt i AmbironTrustWaves TrustKeeper eksterne forpligtelsesprogram for at underbygge forpligtelsen med den PCI-datasikkerhedsstandard (Payment Card Industry), der understøttes af de største kreditkortfirmaer herunder American Express, Diners Club, Discover, JCB, MasterCard International, Visa International og Visa USA.

Desuden vil denne hjemmeside sikre dine private oplysninger vha. et VeriSign SSL-certifikat. Oplysninger, der udveksles med enhver adresse, der starter med https, krypteres vha. SSL før transmission.


Hvordan kan jeg bestille hos jer uden at give oplysninger om mit kreditkort online?


På nuværende tidspunkt tilbyder vi ikke offline betalingsmetoder til din geografiske placering.

Allposters.dk tilbyder kun muligheder for offline-betaling til kunder i USA. Du kan få flere oplysninger om vores betalingsformer ved at besøge Betalingsmetoder afsnittet i hjælpesektionen.


Hvad nu, hvis jeg ikke er tilfreds med mit køb?


AllPosters.dk leverer kvalitetsprodukter og -tjenester, og vi garanterer 100 % for din tilfredshed!

Hvis du af en eller anden grund ikke er helt tilfreds med dit køb, kan du returnere det inden 30 dage efter modtagelsen og få en gratis erstatningsvare eller en fuld refundering af produktets pris. Forsendelsesgebyrer vil ikke blive refunderet.

Hvis din bestilling ankommer i en ikke-tilfredsstillende tilstand, tilbyder vi den nemme fotoreturneringsmulighed. Du skal blot tage et digitalt foto af varen og en af de forsendelsesbeholdere, den ankom i, vedhæfte dem til en e-mail og sende den til returvarer@allposters.com. Inkluder følgende i e-mail-teksten: Dit ordrenummer, forsendelses-id eller varenummer, en kort beskrivelse af årsagen til returneringen, samt om du vil have en erstatning eller en refundering. Din anmodningen bliver behandlet inden for 48 timer, og du vil modtage en e-mail, der fortæller dig at din erstatning er under produktion.

Ved returnering af vare(r) bedes du pakke den/dem i det oprindelige rør eller den oprindelige kasse og vedlægge den udfyldte returneringsvejledningsformular, som fulgte med din ordre. Sørg for at angive grunden til returnering, og hvad du gerne vil have fra os: Gratis erstatning eller refundering.

Vi anbefaler på det kraftigste, at du returnerer din vare via en metode, der kan spores.

For udenlandske returneringer bedes du kontakte kundesupport på bestilling@allposters.com

Hvordan fjerner jeg mig selv fra jeres e-mail-liste?
Hvis du ikke længere er interesseret i vores PosterClub-nyhedsbrev eller andre specialmeddelelser, kan du vælge ikke at modtage marketings-mails ved at klikke på dette link eller sende en e-mail fra den e-mail-adresse, som abonnementet blev oprettet fra, til Requests@allposters.com med FJERN i emnelinjen. Din anmodning bliver behandlet inden for 7 arbejdsdage, og derefter vil vi kun kontakte dig, hvis det er nødvendigt i forbindelse med behandlingen af dine bestillinger

< Back