Hvis du af en eller anden grund ikke skulle være Hvis du af en eller anden grund ikke skulle være helt tilfreds med dit køb, kan du modtage et erstatningsprodukt eller få pengene tilbage inden for 30 dage.
 
 
Omregner af forsendelsespris

Vælg det land, du sender varer til:

De viste forsendelsespriser er kun et skøn, og de egentlige forsendelsespriser fastsættes ved kassen. Selvom vi dog gør alt for at vise de mest korrekte oplysninger, kan forsendelsespriser ændres uden varsel.

< Back

Ordrebehandling og forventet levering

Afhængigt af den kombination af varer, du bestiller, vil ordrebehandlingstiden variere. For at bibeholde konkurrencedygtige forsendelsespriser sender vi alle varer af samme type i den samme forsendelse. Bemærk, at ordrer kun forsendes/leveres mandag-fredag. Leveringsestimater inkluderer ikke weekender.

Hvis en vare er midlertidigt udsolgt eller i restordre, venter vi muligvis med at afsende resten af dine varer, til den manglende vare igen er på lager. Så snart vi får varen på lager, sender vi alle dine varer samlet.

 
 
Gennemsnitlige ordrebehandlingstider efter varetype:
Varetyper Ordrebehandlingstid
Plakater, tryk, fotos, kalendere,
postkort, magneter og t-shirts:
Normalt 24 timer
Specialbestilte tryk: 5 - 7 arbejdsdage
Indrammede og opspændte varer: 3 - 10 arbejdsdage
Bemærk: Hvis din bestilling er en kombination af plakater og specialbestilte tryk, kan ordrebehandlingen være på 5 - 7 dage, fordi vi sender disse varer i den samme forsendelse.
Gennemsnitlig transittid for levering:
Leveringsmetode Transittid
Plakater, tryk, fotos, kalendere, postkort, magneter og t-shirts::
Standardlevering: 2-5 arbejdsdage efter behandling
Indrammede og opspændte varer:
Standardlevering:
(Destinationer i Storbritannien)
48 timer efter behandling
Standardlevering:
(Kontinentale Europa)
3-7 arbejdsdage efter behandling
< Back

Sporing af din forsendelse

Hvis du har spørgsmål om din bestilling, kan du kontakte vores kundeserviceteam via e-mail på: bestilling@allposters.com.
Vores kundeserviceteam vil svare så hurtigt som muligt

Salgsbetingelser

Nærværende salgsbetingelser gælder for alle tilbud fremsat af Art & Allposters International B.V., alle ordrer afgivet af dig og alle aftaler indgået mellem os vedrørende de produkter og ydelser, der tilbydes på dette websted.

Returret
Vi forpligter os til at levere kvalitetsprodukter og giver 100 % tilfredshedsgaranti.

Forkerte eller beskadigede varer (fotoretur):
Hvis vi har sendt en forkert vare, eller hvis din vare er beskadiget eller i dårlig stand ved modtagelsen, skal du blot sende en e-mail med et digitalt foto af den pågældende vare og den forsendelsesemballage, varen ankom i, til os på returns@allposters.com. Oplys følgende i e-mailen: ordrenummer, forsendelses-ID eller varenummer, en kort beskrivelse af årsagen til returneringen samt om du ønsker ombytning eller refundering. Du bedes sende din e-mail inden for 30 dage, efter at du har modtaget varen. Din henvendelse bliver behandlet inden for 48 timer, og du vil modtage en e-mail med besked om, at ombytningsvaren er ved at blive fremstillet, eller at refunderingen er sat i gang. Hvis du har valgt refundering, får du refunderet den fulde pris for varen samt alle forsendelsesomkostninger.

Andre former for returnering:
Hvis du har modtaget en ordre i god stand, men har fortrudt dit køb, er det ikke noget problem. Du kan sende en vare retur inden for 30 dage efter modtagelsen og få refunderet varens fulde pris.

Hvis du inden for 14 dage efter modtagelsen giver os besked om, at du har tænkt dig at returnere en vare, kan du muligvis også få refunderet forsendelsesomkostningerne. Forsendelsesomkostningerne er det beløb, du har betalt for levering af varerne til den leveringsadresse, du har angivet (dog ikke eventuelle ekstraomkostninger som følge af, at du har valgt en anden leveringsmetode end standardlevering). Vi refunderer ikke forsendelsesomkostninger for servicerede varer, som alle er specialfremstillede på bestilling. Servicerede varer omfatter alle indrammede varer, lærreder, billeder på akryl, billeder på metal, loftskunst og/eller produkter i kategorien Dine fotos på lærred [eller Mine fotos]. Du er kun berettiget til refundering af forsendelsesomkostninger (hvor det er relevant), hvis du sender varerne retur inden for 14 dage, efter at du har anmodet om refundering.

Ved returnering af varer bedes du pakke varen/varerne i det oprindelige rør eller den oprindelige æske/kasse samt udfylde og vedlægge den returformular, som du finder på bagsiden af pakkelisten, der fulgte med din ordre. Du kan også meddele os pr. post, fax eller e-mail, at du har tænkt dig at returnere en vare. Hvis du gør det, bedes du oplyse dit navn, din adresse, din e-mailadresse, dit telefon- og mobilnummer samt dit ordrenummer, forsendelses-ID og/eller varenummer. Vi anbefaler også, at du skriver en kort beskrivelse af årsagen til returneringen.

Bemærk: Du er forpligtet til at dække de direkte omkostninger til returnering af varer. Vi anbefaler på det kraftigste, at du returnerer din vare via en sporbar metode. Hvis du returnerer en vare, der normalt ikke kan sendes retur med postvæsenet, afholder du stadig omkostningerne til returnering. Tabellen herunder viser et rimeligt skøn over returomkostninger:

Varetype Emballagetype Returomkostninger (skøn)
Plakat/T-shirt/Blikskilt/Andre mindre varer Rør/Foret kuvert/Lille æske DKK 56,00 - DKK 239,00
Vægplakat Stort rør DKK 101,00 - DKK 284,00
Lille ramme/Serviceret vare Æske til lille ramme (maks. ca. 70 cm x 60 cm x 5 cm) DKK 101,00 - DKK 284,00
Papfigur/Mellemstor ramme/Serviceret vare Æske til mellemstor ramme (maks. ca. 90 cm x 70 cm x 8 cm) DKK 104,00 - DKK 336,00
Stor ramme/Serviceret vare Æske til stor ramme (maks. ca. 105 cm x 80 cm x 10 cm) DKK 261 - DKK 373,00

Vi har returcentre i en række lande – vælg det, der er nemmest for dig:
United Kingdom
Art & AllPosters (returns)
c/o Laser Transport International Ltd
Lympne Distribution Park
Hythe, Kent, CT21 4LR
Storbritannien
Germany
Art & AllPosters (Rücksendungen)
p/a Egetra
Herrenpfad-Süd 40
D-41334 Nettetal
Nettetal Tyskland
France
Art & AllPosters (Retours)
p/a Egetra S.A. Transports International
3/5, rue Marc Seguin
95194 Goussainville Cedex
Cedex Frankrig
The Netherlands
Art & AllPosters (Returns)
De Voorde 40
5807 EZ Oostrum
Nederlandene

Refunderinger
Refundering sker via samme betalingsmetode, som du brugte, da du købte varen. Der vil ikke blive opkrævet gebyrer i forbindelse med denne form for refundering. Medmindre du bruger fotoreturneringsmuligheden, forbeholder vi os retten til ikke at refundere beløbet før datoen for vores modtagelse returvarerne eller før datoen, hvor du giver os bevis på, at du har sendt varerne retur, alt efter, hvilken af disse datoer der kommer først.

Ombytning
Hvis du har modtaget en ordre i god stand, men gerne vil bytte den til en anden størrelse eller en helt anden vare, bedes du sende din vare retur med anmodning om refundering som beskrevet ovenfor under “Andre former for returnering” og derefter afgive en ny ordre.

< Back

Forsendelsesbegrænsninger for servicerede varer

Mange toldkontorer har pålagt en størrelsesbegrænsning på pakker fra andre lande. Den maksimale størrelse på rektangulære pakker er 107 centimeter i længden og 201 centimeter i højden (Maks. længde og højde til sammen: 274 centimeter). Det gælder for alle lande bortset fra følgende:

Andorra
Azerbajian
Østrig
Belgien
Canada
Danmark
Finland
Frankrig (inklusive Monaco)
Tyskland
Gibraltar
Storbritannien og Nordirland
Grækenland
Hongkong
Italien
Japan
Liechtenstein
Luxembourg
Malta
Macao
Holland
Portugal
Den irske republik (Sydirland)
San Marino
Spanien
Sverige
Schweiz
Vatikanet

Hvis en afgivet ordre overstiger den maksimale grænse, vil AllPosters.dk annullere ordren og refundere det fulde beløb.

< Back
Mest almindelige spørgsmål om forsendelse og returnering


Hvordan kan jeg få at vide, hvornår min ordre forsendes?
Når din bestilling afsendes, sender vi dig en forsendelsesbekræftelse via e-mail. Hvis en sporingstjeneste er tilgængelig, inkluderer vi et sporings- eller fragtbrevsnummer i e-mailen med forsendelsesbekræftelsen (hvis du ikke modtager et sporings- eller fragtbrevsnummer, er sporingstjenesten ikke tilgængelig for din pakke). Bemærk, at bestillinger kun afsendes/leveres mandag til fredag. Leveringsestimater inkluderer ikke weekender.

Dette er en gave. Vil modtageren kunne se prisen, og kan jeg tilføje en personlig meddelelse?
Når du går til kassen får du mulighed for at angive, at der er tale om en gave, og for at skrive en personlig meddelelse. Din meddelelse bliver trykt på forsendelsesslippen, der ikke kommer til at indeholde nogle prisoplysninger. Derudover kan du benytte vores gratis e-kort. Du skal bare finde et billede på vores hjemmeside og klikke på linket "Send som gratis e-kort", så kan du vha. af denne gratis tjeneste give modtageren besked om, at der er en gave på vej!

Hvordan pakkes min bestilling ind?
Kvaliteten af din forsendelse har højeste prioritet hos os, og de materialer, vi bruger til at pakke vores produkter med, afspejler dette:

Bare rolig, hvis din ordre indeholder en kombination af disse varer, sendes de separat i passende emballage, og du bliver ikke debiteret for yderligere forsendelse.
Plakater og kunsttryk:
Rullet ind i beskyttende indpakningspapir og pakket i et paprør.

Fotos på blankt papir og fotokort:
Pakket og beskyttet i en flad 23 cm x 30 cmstandardkonvolut i pap.

Dekorative spejle, overførsler til lærred, opspændte varer og indrammede varer:
Dækket af beskyttende indpakning og pakket i en solid papkasse.

Gaveindpakning:
Ved kassen kan du angive, at din bestilling er en gave, og skrive din egen gavemeddelelse. Din meddelelse vil blive trykt på forsendelsesslippen, og vi skriver ingen priser på forsendelsesslippen. Vi tilbyder på nuværende tidspunkt ikke gaveindpakning.


Hvad hvis der er et problem med min ordre? Hvordan kan jeg returnere den?
AllPosters.dk leverer kvalitetsprodukter og -tjenester, og vi garanterer 100 % for din tilfredshed!

Hvis du af en eller anden grund ikke er helt tilfreds med dit køb, kan du returnere det inden 30 dage efter modtagelsen og få en gratis erstatningsvare eller en fuld refundering af produktets pris.

Se vores Salgsbetingelser angående returneringsvejledning.


Sender I til mit land?

Vi sender næsten til hele verden! Når du afgiver en ordre, kan du vælge dit land i rullemenuen på siden "Forsendelsesoplysninger", hvor du angiver dit navn og din adresse. Hvis dit land ikke er angivet, kan vi ikke sende til det sted.

< Back